فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: جوانان سرمایه های بی بدیل هر کشور هستند که نقشی تاثیرگذار در آینده دارند
کد خبر: ۹۱۳۰۴۴۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از مهديشهر ؛حسن ارگي با اشاره بر ظرفیت جوانان اظهاركرد: نقش آفريني جوانان اين مرز و بوم پر گوهر در طول تاريخ چند هزارساله كشورمان همواره افتخار آميز بوده است.
وي در ادامه گفت: جوانان ایرانی توانستند با پیروی از الگوهای ملی و اسلامی پایه‌های ظلم و ستم را نابود و انقلاب اسلامی را از چنگال استکبار جهانی رها کنند
ارگي افزود: دفاع جانانه و مقدس جوانان در جنگ تحمیلی نماد حماسه آفرینی و آزادگی در جهان شد.جوان ایرانی با عزمی راسخ و پیروی هوشمندانه از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قله های پیشرفت و موفقیت را در زمینه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، نظامی و ... یک به یک طی کرده و موجب سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی بوده اند.
فرماندار مهديشهر گفت: جوان سرمایه ای بی بدیل برای ساختن آینده ای روشن است و بایستی همواره در میادین مختلف خدمت به کشور آمادگی حضور را داشته باشد و امید داریم با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در فراهم سازی بستر استفاده از ظرفیت های جوانان درعرصه مدیریتی کشور تلاش همه جانبه خود را انجام داده و موجب سربلندی ایران اسلامی باشیم.
وي همچنين از زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم که در راستای رشد و اعتلای روز افزون کشورمان حاضر بوده اند تقدیر و تشکر نمود و گفت: امید دارم جوانان فهیم شهرستان مهدیشهر با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی راسخ ، گامی بلند را در پیشرفت و توسعه شهرستان بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها