مشاور فرهنگی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار الگو قرار گرفتن ایجاد قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد از سوی سایر نهادها شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست هم اندیشی با حضور حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 مقدم‌فر در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز شاهد کمک تمامی هموطنان به مردم سیل‌زده کشور هستیم که نمونه‌ای از همدلی و همراهی ملت بزرگوار است و این روحیه کمک و همراهی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مردم وجود داشته است.

مشاور فرهنگی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در ساعات اولیه وقوع سیل با ایجاد قرارگاه در مناطق سیل زده به کمک هموطنان نیازمند شتافت و اقدام این دانشگاه می‌تواند الگویی برای سایر نهادها باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سیل اخیر علیرغم ایجاد مشکلات و آسیب های جدی برای خانواده‌ها، اما فرصت‌های اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی نیز برای نظام اسلامی ایران به وجود آورد و مردم با صبر و تحملی که از خود نشان خواهند داد در کمترین زمان ممکن آثار حضور نیروهای جهادی را خواهند دید.

مقدم فر خاطرنشان کرد: امپراطوری به وجود آمده در گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی از بین رفته است.

مشاور فرهنگی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: با وجود دکتر ولایتی به عنوان امین مقام معظم رهبری و چهره علمی که مقالات علمی ایشان در دنیا استفاده می‌شود و نیز دکتر طهرانچی که از چهره‌های متدین و دانشمند هستند و از همان دوران نوجوانی در جبهه‌های نبرد حضور داشتند، دانشگاه آزاد اسلامی باید کانون فرهنگی و دینی شود که این امر در کنار رشد علمی، دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یک برند معرفی خواهد کرد.

وی در پایان این نشست گفت: اگرچه به جهت برخی ناکارآمدی ها، شدت تحریم‌ها بر زندگی روزمره مردم فشار بیشتری وارد کرده، اما یقین داریم با کمک جوانان دانشمند و انقلابی تحریم‌ها را نیز به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

ا

ارسال نظرات