خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون سپاه روح الله تأکید کرد
حجت الاسلام محمود زاده با تاکید بر نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تداوم انقلاب اسلامی گفت: حضور چشمگیر سپاه پاسداران در مناطق سیل زده به اعتمادسازی مردم به وفاداری انقلاب اسلامی و حکومت دینی بسیار کمک کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۶۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

حجت الاسلام محمد محمود زاده مسئول امور روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه سپاه پاسداران در سیل اخیر خدمات شایانی را در مناطق سیل زده انجام داده است، گفت: پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی در مناطق سیل زده با جان و دل کار می کنند و هر یک از آنان به اندازه یک استاندار در حال خدمت رسانی به مناطق هستند.

حجت الاسلام محمود زاده عملکرد سپاه روح الله در مناطق را بسیار قابل قبول دانست و بیان داشت: گروه های جهادی سپاه روح الله در فعالیت هایی چون پل سازی، راه سازی، بازگشایی راه ها، تمیز کردن منازل، توزیع غذای گرم در مناطق و روستاها، ساماندهی گروه های جهادی مردمی، اقدامات پزشکی و فرهنگی و ... در اهواز و لرستان واقعا خوش درخشیدند.

مسئول امور روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در امر توزیع مناسب کمک های مردمی هم پاسداران برنامه ریزی های مطلوبی انجام داده اند و اقلام مورد نیاز مردم سیل زده را در اسرع وقت به دستشان رساندند.

وی افزود: مردم این مناطق با توجه به اقدامات چشمگیر سپاه پاسداران در امر خدمت رسانی اذعان دارند که این نیروهای انقلابی و خدوم با جان و دل در کنارشان بوده اند؛ و معتقدند که دلسوزترین نهادی که به فکر مردم و خدمت به آنها بوده، سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام محمود زاده با تأکید بر لزوم حضور دولت و مسئولین در این مناطق اضافه کرد: متأسفانه دولت تاکنون حضور جدی در مناطق سیل زده نداشته است و مردم مناطق گلایه زیادی از دولتمردان دارند؛ در حالیکه عمق فاجعه بسیار زیاد است و می طلبد تمام بخش های دولتی و خصوصی در این مناطق حضور جدی داشته باشند.

مسئول امور روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: حضور چشمگیر سپاه پاسداران در مناطق سیل زده به اعتماد سازی مردم به وفاداری انقلاب اسلامی و حکومت دینی بسیار کمک کرده است و امیدواریم با حضور جدی تر دولت و سایر مسئولین این اعتماد سازی ها بیشتر شود.

حجت الاسلام محمود زاده در پایان با اشاره به بیانات امام خامنه ای در رابطه با اینکه جامعه به سمت ظهور حضرت مهدی(عج) حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: ظهور منجی عالم بشریت(عج) اتفاق نمی افتد مگر با خدمت جان و دل در راه اسلام و دین خداوند که امروز این جانفشانی ها را توسط نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران مشاهده می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها