استاندار مرکزی در گفتگو با بسیج:

سپاه در طول انقلاب همیشه خوش درخشیده است/ بسیج پای کار خدمت به مردم

استاندار مرکزی گفت: سپاه در طول انقلاب همیشه خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۸۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به عملکرد سپاه روح الله در خدمت رسانی به سیل زدگان گفت: از همان لحظات اول وقوع سیل سپاه روح‌الله خدمت رسانی به سیل زدگان را در دستور کار خود قرار داد و در کنار ستاد بحران استان تلاش می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران و بسیجیان همواره در کنار مردم مردم بوده اند و در این زمینه نیز به عنوان نیروهای امدادی اقدامات درخور توجهی را انجام دادند، گفت: امروز با توجه به اینکه بیش از یک ماه از وقوع سیل در برخی از مناطق کشور می گذرد، یکی از نهادها و نیروهایی که از ابتدای بحران پای کار بود و هنوز هم در میدان است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

آقازاده نقش سپاه را در کاهش خسارات و آسیب های سیل مهم و اساسی دانست و بیان داشت: در طول این مدت پاسداران سپاه روح الله تلاش های زیادی را در کنار ستاد بحران و دیگر ارگان‌ها در این زمینه انجام دادند.

استاندار مرکزی با اشاره به تلاش گروه های جهادی در مناطق پلدختر، شوش و اهواز عنوان کرد: طی چند هفته ای که کمک رسانی ها را به بیرون از استان برده ایم و خدمت رسانی را در مناطق حادثه دیده شروع کردیم، باز هم سپاه روح الله اقدامات خوب و قابل توجهی در این مناطق انجام داده  که نشان دهنده مجاهدت های فراوان آنها است.

وی با بیان اینکه سپاه در طول انقلاب همیشه خوش درخشیده است، تصریح کرد: از همان ابتدا کار کمک‌رسانی سپاه و بسیجیان استان مرکزی در مناطق سیل زده آغاز شد و همه آنها از فرماندهان تا بسیجیان بی‌دعا که همیشه پای کار بوده اند، با تمام توان خدمت رسانی به سیل زدگان را شروع کردند.

وی سپاه را دلسوزترین و خدمتگذارترین نهاد انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر می بینیم که عوارض ناشی از بحران سیل در  استان های حادثه دیده به سرعت در حال کاهش است، به دلیل تلاش های نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، امدادگران و مشارکت مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار