خبرهای داغ:
سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۰۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

بیانیه سپاه ناحیه نهاوند به‌مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسدارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

وی در این بیانیه با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب، آورده است: گرامی می‌داریم یاد و خاطره امام عزیز و همه شهدای والامقامی که در راه تنومندسازی درخت انقلاب اسلامی خون خود را اهدا کردند.

این بیانیه می‌افزاید: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1358 بنا به فرمان حضرت امام خمینی (قدس‌سره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‌ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گرد هم جمع آمدند، و نهاد مقدس سپاه را پی‌ریزی كردند.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران كه ركنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است، با اقتدا به مولای خود سید مظلومان، علیه السلام، نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب‌های تاریك و ظلمانی ستم شاهی بوده و در پاسدارای از انقلاب و هدف های آن عاملی مؤثر و ركنی ركین بوده و هست. هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون بود که البته تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد شمرده می‌شود و در همین راه بارها دشمنان انقلاب اسلامی به نقش مهم و موفقیت سپاه اعتراف کرده است .

این بیانیه آورده است: این نهاد انقلابی همچنین برای ایجاد ظرفیت های هوشمند در صیانت از انقلاب اسلامی و پاسخ به نیازهای اساسی کشور در زمان‌های حساس تشکیل گردیده که امام خمینی(ره) با این الگوسازی مسیر را برای انقلاب تاسیس و ترسیم کردند و الحق که سپاه پاسداران در راه تحقق این اهداف هیچ گاه قصور نکرده و تا آخرین هدف که انتقال این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) است لحظه‌ای از تلاش دست برنمی‌دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات