نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با وی به مناسبت هفته سلامت، اظهارداشت: مردم از نظر معیشتی به ویژه از سال گذشته تحت فشار هستند که بخشی از آن در نتیجه فشارهای خارجی بوده ولی بخشی نیز در نتیجه بی تدبیری‌هاست.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۱۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: دو موضوع «رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم» و «سلامت» در جامعه اهمیت فوق العاده‌ای دارد که باید به این موضوعات توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشیم. 
  
  وی ادامه داد: در اوایل روی کارآمدن دولت اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شد و در جامعه نیز رضایتمندی به دنبال داشت که بعدها فروکش کرد که البته در نتیجه عدم حمایت و ... بوده است.
  
نماینده ولی فقیه در استان از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین خیران در حوزه مسائل پزشکی جامعه قدردانی کرد و افزود: امروز در بحث دیالیز کمبودی در استان نداشته و حتی ظرفیت تخت‌ها نیز بیش از استاندارد کشور است ولی مشکلاتی هم وجود دارد که در نتیجه کمبود برخی از امکانات حاصل شده و باید با توسعه امکانات بر این مشکلات نیز فایق آمد. 
  
  حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان این‌که تعصب و حمیت در حرفه‌ی پزشکی از جمله نکات کلیدی است، افزود: نظارت بر کادر درمانی و بیمارستان‌ها و همچنین نظارت بر نحوه برخورد با مردم از جمله مهم‌ترین مسائل است که باید همواره مورد توجه باشد. 
  
وی به بازدید خود از پارک علم و فناوری ربع رشیدی و حضور جوانان توانمند در این مجموعه اشاره کرد و گفت: از توانمندی‌های این جوانان در حوزه پزشکی بهره‌گیری شود. 
ارسال نظرات