فرمانده سپاه کربلا در چالوس:

حضور فعال بسیجیان توطئه های دشمنان را خنثی می کند

سردار بابایی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد ،افزود: حضور بسیجیان سلحشور و جان برکف در تمامی صحنه ها توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ ساختمان جدید گردان امام حسین ع شهرستان چالوس باحضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا  ،سرهنگ برسلانی فرمانده لشکرعملیاتی ۲۵ کربلا ،فرمانده و نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس مورد بهره برداری رسید.

درحاشیه این دیدارسرداربابایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:نقش بی بدیل بسیجیان در عرصه های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و صلابت، مقاومت و ایثار بسیجیان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران غربی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد افزود: حضور بسیجیان سلحشور و جان برکف در تمامی صحنه ها توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی تقوای الهی، ولایتمداری، عشق به میهن و ایثارگری را عامل موفقیت بسیجیان در تمامی عرصه ها دانست و بیان کرد: این ویژگی ها موجب شده تا فرزندان غیور ایران اسلامی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار