خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به کمک‌های جمع‌آوری شده برای سیل‌زدگان گفت: تاکنون یک میلیارد و 20 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و ارسال شده که از این مقدار ۱۲۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت اجناس غیر نقدی بوده است .
کد خبر: ۹۱۳۰۵۷۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

جمع‌آوری و ارسال یک میلیارد و 20 میلیون تومان کمک مردم نهاوند به مناطق سیل‌زدهسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به حضور چشمگیر مردم در عرصه‌های مختلف کشور اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ که مناطق مختلفی دچار سیل و خسارت شدند، مردم قدردان و خیّر نهاوند نیز پای کار آمدند و در کمک‌رسانی به این مناطق دریغ نکردند .

وی افزود: ارزش ریالی کمک‌های جمع‌آوری شده تاکنون یک میلیارد و 20 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی بوده که از این مقدار ۱۲۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت اجناس غیر نقدی بوده است .

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب ۱۰ مرحله توسط ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مناطق سیل‌زده ارسال شده و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولین استان لرستان سه محموله از این مراحل به صورت مستقیم به این استان ارسال شدند.
وی اضافه کرد: طی چند روز گذشته نیز محموله بزرگی توسط مسجد شهید حیدری و مسجد مهدیه جمع‌آوری و توسط ۹ دستگاه خودروی سنگین ارسال شد .

مرادی ابراز داشت: در آینده طرح «هر مسجد یک خانه» اجرا خواهد شد و هر مسجد متولی ساخت یک واحد مسکونی برای سیل‌زدگان خسارت دیده خواهد شد.

وی ادامه داد: با شروع این طرح تلاش خواهیم کرد در جبران خسارات وارده به مردم و ساخت خانه‌های ویران شده بهترین عملکرد را داشته باشیم .

فرمانده سپاه نهاوند در پایان با تقدیر و تشکر از ائمه جمعه و جماعات ، مسئولین و مدیران شهرستان، هیئات امنای مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مردم نوع دوست نهاوند از حضور همه جانبه و تلاش آنها در جمع‌آوری این کمک‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات