کسی که فکر مهدویت دارد باید روحیه جهادی داشته باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب گفت: انشاالله انقلاب اسلامی ما به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) متصل و جهان پر از عدل و داد خواهدشد.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۷۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور میناب ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: کسی که فکر مهدویت دارد باید روحیه جهادی داشته باشد.

وی اظهار داشت: امروز ما وظیفه داریم جهادی وار عمل کنیم و در کمک رسانی و دستگیری از مستمندان و بی نیازان بکوشیم زیرا اگر چنین کنیم به شایستگی های بزرگ دست پیدا کرده ایم و امام زمان (عج) از ما راضی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه بعضی ها از طولانی شدن غیبت اما زمان (عج) به شک و شبهه افتاده اند گفت: اگر به قرآن کریم مراجعه کنیم نمونه های زیادی در خصوص طولانی شدن عمر برخی پیامبران و دیگر خواص داریم و این موضوع برای خداوند متعال اگر اراده کند هیچ کاری ندارد.

حجت الاسلام رهنمای با بیان اینکه حکومت بزرگ مهدوی یاران بزرگ می خواهد گفت: ما باید خود را برای حضور و پا در رکاب بودن با حضرت ولی عصر(عج) آماده کنیم و انشاالله ریشه ظلم و ستم را از جهان برخواهیم چید.

وی ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم که پیرو مطلق ولایت فقیه باشیم و انشاالله انقلاب اسلامی ما به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) متصل و جهان پر از عدل و داد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار