در آئین معارفه فرمانده ناحیه عشایری عنوان شد:

سپاه همراه مردم و خار چشم دشمنان انقلاب است

فرمانده جدید ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد حسین آذر  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداری از ارزش های ناب اسلام و انقلاب اسلامی اختصاص به زمان و مکان و شرایط خاصی ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: ما وظیفه داریم در هر شرایطی و به هر صورتی که میسر است از ارزش های الهی و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی با شکرگذاری به درگاه الهی به خاطر وجود نظام مقدس اسلامی و توفیق پوشیدن لباس سبز پاسداری از ارزش های اسلامی، اظهار کرد: سرباز ولایت بودن افتخار بزرگی است که خداوند متعال به ما عنایت کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ، همراهی سپاه با مسیر انقلاب و خدمت به مردم را مایه افتخار دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در کنار مردم بوده  و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

سرهنگ آذر، خاطرنشان کرد: پاسداران باید برای جامعه الگو باشند و فقط برای رضای خداکار کنند و از کسی انتظار تشکر و قدردانی نداشته باشند که پاداش همه با حضرت باریتعالی است.

دراین مراسم از تلاشها و زحمات سرهنگ پاسدار  اکبر رئیسی تقدیر و سرهنگ پاسدار اصغر ایزدی بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

ارسال نظرات