مسئدول روابط عمومی تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت:به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۲۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سعید طوماری اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بهره‌گیری ازحافظان وپاسداران نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی- سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده است، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کرده و از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.

طوماری برگزاری همایش حکمت مطهر،تجلیل از بازنشستگان عقیدتی،تجلیل از مربیان ومتربیان تیپ انصارالمهدی (عج)و برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهیدمطهری بین کارکنان کادر ووظیفه را از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تیپ36 سپاه انصارالمهدی (عج) برشمرد.

مسئدول روابط عمومی تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی (عج)گفت:غبارروبی مزار شهدای گمنام جوار حسینیه تیپ،حضور روحانیون تیپ جهت تبلیغ در روستاهای همجوار تیپ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی وبرگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تیپ 36انصارالمهدی (عج) می باشد.

وی تاکید کرد:هدف از اجرای این برنامه ها تبیین فرایند انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش دولت اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف و ایجاد امنیت پایدار و نقش مردم در امنیت پایدار نظام اسلامی می باشد.

وی وظیفه ذاتی سپاه را حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ارتقا روحیه ولایت‌مداری و بینش دینی و بصیرتی _سیاسی و تعمیق بخشیدن به آموزش‌های معنوی از رسالت‌های عقیدتی سیاسی سپاه است.

 

ارسال نظرات