خبرهای داغ:
در مراسمی که با حضور مسئولان قضایی استان برگزار شد، طی حکمی از سوی رییس معظم قوه قضاییه حسین رجبی به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان منصوب گردید.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۴۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین رجبی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق و موهبتی الهی است که نصیب خدمتگزاران این نظام مقدس شده و همه باید این موقعیت را غنیمت شماریم و خود را مدیون خون هزاران شهید این انقلاب و نظام بدانیم و بدون شک روزی در برابرشان پاسخگو خواهیم بود.
دادستان جدید تاکستان در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در وصف دستگاه قضایی فرموده اند که قوه قضاییه باید صد درصد انقلابی باشد و این انقلابی بودن با کار مضاعف و جهادی در راستای احقاق حق، تحقق عدالت و اجرای قانون و در جهت اهداف عالی انقلاب و نظام محقق خواهد شد.
رجبی بیان داشت: گره گشایی از مشکلات مردم، کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی و رسیدن به اهداف مورد نظر نیازمند مشارکت عمومی، همدلی و همراهی مسئولان است و امیدوارم بتوانیم در شهرستان تاکستان با هماهنگی همه دستگاه ها و حضور مردم در صحنه بتوانیم مشکلات این شهرستان را برطرف نماییم.
دادستان تاکستان در پایان اظهار داشت: تسریع در رسیدگی ها، احیاء حقوق عامه، رفع موانع بخش صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال، امر پیشگیری، برخورد با مخلان امنیت عمومی و قانون شکنان، کاهش جمعیت کیفری زندان ها و پیگیری سیاست های کلان قوه قضاییه و دادگستری استان از اولویت های کاری بنده در دادسرای شهرستان تاکستان می باشد که امیدواریم با همراهی همه بتوانیم گره گشای مردم باشیم.
گفتنی است حسین رجبی پیش از این در سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود مشغول فعالیت بود و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی امیدوار به عنوان دادستان شهرستان تاکستان حضور داشتند که در این مراسم از زحمات ایشان تقدیر شد.

1010/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها