خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با ارسال بیستمین کاروان کمک های مردمی برای سیل زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل زدگان از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قزوین در حاشیه مراسم ارسال بیستمین کاروان کمک های مردمی برای سیل زدگان بیان کرد: اگرچه سیلی از آب، خانه های برخی هموطنان را دچار آسیب کرد ولی سیل محبت و همدلی مرهمی بر این ویرانی ها و دردها بود.
وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان قزوین مانند سایر هموطنان نوعدوست کشور در این عرصه خوش درخشیدند و کمک های خود را به خادمان خود در کمیته امداد امام (ره) تقدیم کردند تا به یاری سیل زدگان بشتابیم.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با ارسال بیستمین کاروان کمک های مردمی برای سیل زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل زدگان از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت.
وی افزود: تاکنون بیش از 99 هزار بطری آب معدنی، 134 تخته فرش، 340 متر مربع موکت، هزار و 728 تخته پتو، پنج دستگاه یخچال، هفت دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه تلویزیون، بیش از 18 هزار جفت کفش و البسه و نزدیک به 10 هزار عدد سایر لوازم ضروری از سوی مردم اهدا شده و برای سیل زدگان شمال و غرب کشور ارسال شده است.
فرهادی خاطرنشان کرد: در این میان 883 میلیون تومان از کمک های مردمی از سوی 24 مرکز نیکوکاری جمع آوری شده که بیش از 63 میلیون تومان از این رقم وجه نقد بوده است.
وی عنوان کرد: 20 محموله ارسالی برای سیل زدگان استانهای لرستان، خوزستان و گلستان بوده که یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیونت و 18 دستگاه نیسان بوده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر کار امدادرسانی در مراحل پایانی است و پس از اتمام، کمیته امداد امام (ره) برای اسکان موقت و ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان نیازمند اقدام خواهد کرد.
وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار همچنان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک های خود را اهداء کنند همچنین شماره کارت 6037707000082663 و کد دستوری #99*8877* نیز برای جمع اوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها