خبرهای داغ:
سرهنگ شیخ حسنی عنوان کرد: کشور ظرفیت های زیادی در امر شکوفایی اقتصاد دارد نباید از این ظرفیت ها غافل بود.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۷۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گردهمایی فرهنگ نهادی با موضوع شعار رونق تولید برگزار شد بیان کرد: چند سال متوالی است که مقام معظم رهبری یک راهبرد کلان اقتصادی به عنوان شعار سال مطرح می نمایند و تاکید فراوان بر رونق تولید واقتصاد دارند.

وی گفت : اگر شما تولیدات داخلی بخرید کمک به رونق تولید کرده اید‌ در غیر این صورت رونقی صورت نخواهد گرفت. در جنگ جهانی دوم ژاپنی ها دچار ورشکستگی اقتصادی شدند به طوری که بعد سال ۱۹۴۵ مجبور شدند روی پشت بام های خود برنج بکارند و بهترین برنج ها را صادر کردند چون مردم تعصب به جنس داخلی داشتند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: ما نمی گوییم باید ریاضت بکشیم این را اسلام تایید نمی کند .اگر می خواهیم رونق شکل بگیرد باید تدبیر کنیم و همه جنس ایرانی بخریم و حتی اگر قرار است هدیه ای بخریم کالای ایرانی بخریم این باید در مراسمات ما به عنوان الگو قرار بگیرد.

سرهنگ شیخ حسنی عنوان کرد: اگر ما به این سمت برویم که کالای ایرانی بخریم به رونق تولید کمک کرده ایم در حالی که با سخنرانی و حرف زدن کاری پیش نمی رود.

وی افزود: این عمل ما از هزار سخنرانی اثر گذارتر است .منویات مقام معظم رهبری در خصوص راهبرد سال، ‌یک راهبرد در طی سال است که باید اولویت اول ما باشد. باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مطالعه و عمل کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: در کشور ما ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی وجود دارد. باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم. نباید از این راهبرد و ظرفیت غافل بشویم . مقام معظم رهبری در‌ این بیانیه جوانان را ۱۳ بار خطاب قرار می دهند که این امر بسیار حایز اهمیت است.

وی در پایان گفت: اگر می خواهیم به سمت تمدن اسلامی برویم باید علم و پژوهش، معنویت و اخلاق را دستور کار خود و اولویت برنامه های خود قرار دهیم. رونق تولید باید یک فرهنگ شود.کشور ظرفیت های زیادی در امر شکوفایی اقتصاد دارد نباید از این ظرفیت ها غافل بود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها