سرپرست فرمانداری بیان داشت: شاه کلید رونق تولید در آموزش و پرورش تقویت فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، ولی قلیچی سرپرست فرمانداری در جلسه شورای آموزش و پرورش چناران با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) در سخنانی عنوان کرد: امروزه ارزشمند‌ترین تولید کشور در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد یعنی پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد که مدیران و تصمیم گیرندگان فردای کشور را تشکیل خواهند داد.
 
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال رونق تولید، شاه کلید رونق تولید در آموزش و پرورش تقویت فنی و حرفه‌ای و کاردانش به عنوان بازوان مهارت آموزی آینده سازان ایران اسلامی در این نهاد دانست.
 
وی مهارت آموزی دانش آموزان را متضمن رونق تولید برشمرد و افزود کانون فارغ التحصیلان فنی و حرفه‌ای و کاردانش نقطه اتصال فرد با بازار اشتغال است.
 
قلیچی با اشاره به تعیین آستان قدس رضوی به عنوان معین شهر چناران و بخش مرکزی دربحث مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بنیاد فرهنگی و آموزشی رضوی در کمک به آموزش و پرورش شهرستان را خواستار شد.
 
سرپرست فرمانداری با توجه به در پیش بودن روز و هفته تکریم مقام معلم گفت: یکی از ارزشمند‌ترین اقشار جامعه فرهنگیان هستند که خود را وقف تعلیم و تربیت نسل آینده کشور کرده اند.
 
قلیچی در انتها از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواست برنامه ریزی مدونی برای دعوت از تمامی مدیران شهرستان برای حضور در یکی از مدارس و تدریس نمادین با توجه به رشته تحصیلی در هفته معلم انجام گیرد.
 
خاطر نشان می‌شود؛ بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیریت آموزش و پرورش چناران توانست با توجه به اجرای موفق برنامه‌های هفته گرامی داشت شورا‌های آموزش و پرورش به عنوان یکی از هشت اداره برتر استان شناخته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها