فرماندار شهرستان کلات طی پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۹۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ متن پیام به شرح زیر است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ با تشکیل این نهاد پشتوانه‌ی محکمی برای انقلاب و مردم مسلمان ایران به یادگار نهادند.

سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنوی توانست نقش تعیین کننده‌ای در دفع توطئه‌های ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا و درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.

امروز پس از گذشت ۴۰ سال از تاسیس این نیروی ارزشی و پرافتخار، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته و بالنده‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند و امید و پشتوانه‌ای محکم برای مردم و نظام مقدس اسلامی شده است.

در روز‌های اخیر که شهرستان کلات درگیر سیل بود سپاه و بسیج در کنار سایر خادمین مردم در ستاد بحران خوش درخشیدند و ثابت کردند برای آنان جهاد همچنان ادامه دارد پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها هستند.

مردم شهرستان در راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی، انزجار خود را از اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران با فریاد‌های رسا اعلام کردند و با سردادن شعار «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیرو‌های مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه بویژه فرماندهان، پرسنل و سربازان عزیز سپاه پاسداران شهرستان تبریک عرض نموده، امید است با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی، بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.

مهدی ناصری فرماندار شهرستان کلات
ارسال نظرات
پر بیننده ها