در دومین روز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا درچین و در 5 وزن دوم ، صبح امروز سه کشتی گیر دیگر مازندرانی به روی تشک رفتند و در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور نخست مقابل سیریپونگ جومپاکام از تایلند با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۹۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در دومین روز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا درچین و در 5 وزن دوم ، صبح امروز سه کشتی گیر دیگر مازندرانی به روی تشک رفتند.

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور نخست مقابل سیریپونگ جومپاکام از تایلند با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم راحول آواره از هند را با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل جین چئول کیم از کره جنوبی در یک کشتی طوفانی با نتیجه 12 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دورنخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل دیپاک پونیا از هند در کمتر از 40 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی در مبارزه نخست مقابل آمیت کومار دهانخار از هند با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

دیروز و در 5 وزن نخست این رقابتها ، رضا اطری و رضا یزدانی موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها