مدیرعامل بانک مسکن گفت: هفته آینده از بسته رونق مسکن که آخرین مراحل طراحی خود را طی می کند، رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۰۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیمی انارکی در آیین افتتاح مجتمع 96 واحدی نرگس رشدیه در تبریز با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در این بسته علاوه بر بخش تامین مالی بعنوان کلیدی ترین بخش، دو بخش عرضه و تقاضا نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم ورود دلسوزان کشور به حوزه تولید، افزود: از یکسال پیش که دولت آمریکا از برجام خارج شد، برنامه زمانبندی شده برای فشار همه جانبه به کشورمان را تعریف و مدام شیر تحریم ها را سفت تر کرده است به طوری که در آخرین گام به صفر رساندن فروش نفت ایران را در اولویت قرار داده است.
مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه اقدامات خصمانه فوق نشانگر ورود آمریکا به یک نبرد اقتصادی تمام عیار با کشور ماست، گفت: برای مدیریت بهتر شرایط و مقابه با تحریم ها، باید از تمام ظرفیت های داخلی استفاده کنیم تا رشد اقتصادی و اشتغال در کشور با مشکلات بسیار جدی مواجه نشود.
وی ادامه داد: یکی از بخش هایی که کمترین آسیب را از تحریم ها خواهد دید، حوزه مسکن است چراکه تقریبا تمامی نهاده های آن در داخل تولید می شود.
رحیمی انارکی در خاتمه سخنانش توجه به حوزه مسکن را از اولویت های نخست وزارت مسکن و شهرسازی در سال های اخیر اعلام و خاطرنشان کرد: تصمیم دولت مبنی بر اتمام باقی مانده مساکن مهر در سالجاری و تولید 400 هزار واحد مسکونی در طول سال های 98 و 99 می تواند زمینه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور را فراهم سازد.

یاسمی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب نیز طی سخنانی ساخت مجتمع های مسکونی آسمان تبریز، آذران ارومیه و پزشکان اردبیل را از جمله طرح های منحصر بفرد این شرکت در طول دوران فعالیت خود در شمال غرب کشور برشمرد و گفت: این شرکت تاکنون هشت هزار واحد مسکونی احداث و تحویل شهروندان داده است.
وی با تشریح مشخصات مجتمع مسکونی نرگس رشدیه تبریز اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 94 و در زمینی به مساحت 3050 مترمربع آغاز شد و خوشبختانه در زمان پیش بینی شده، تکمیل و موردربهره برداری قرار گرفت.
یاسمی افزود: برای احداث مجتمع 96 واحدی نرگس که در دو طبقه زیرزمین، پیلوت و 14 طبقه فوقانی است، بدون احتساب هزینه های زمین، نقشه و پروانه، بیش از 220 میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها