خبرهای داغ:
فرمانده گردان امام حسین(ع) سپاه ولایت تبریز در گفتگو با بسیج:
فرمانده گردان امام حسین(ع) سپاه ولایت تبریز که در منطقه پلدختر به همراه تعدادی از بسیجیان خود حضور پیدا کرده با اشاره به لذت خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم، توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۳۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

حسن نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بحمدالله با عنایت الهی حدود دو هفته است که در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده پلدختر هستیم و هر چه در توان داشته ایم سعی کردیم برای کم کردن آلام این مردم نجیب انجام دهیم.

وی با بیان برخی اقدامات این گروه جهادی ابراز داشت: در این مدت اقداماتی چون توزیع آب آشامیدنی بین مردم، توزیع 40 هزار کیک و شیر، توزیع چندین وعده غذای گرم از قبیل انواع پلو، سوپ، آش، عدسی و فلاف در وعده های غذایی مختلف در موکب، توزیع میوه در بین مردم، توزیع بسته های ملزومات زندگی در بین مردم و توزیع جیره خشک(کنسرو لوبیا، تن ماهی، کنسرو خاویار بادمجان ) و ... .

خدمت به مردم سیل زده توفیق است

نجفی ادامه داد: علاوه بر اقدامات توزیعی اقدامات دیگری مانند ایجاد آرایشگاه صلواتی مردانه، اجرای برنامه های فرهنگی شاد برای کودکان و توزیع اسباب بازی بین آنها، برگزاری نماز جماعت در محل موکب و چای صلواتی از ساعت 9 صبح الی 24 شب و ... برای رفاه مردم صورت گرفته است.

وی در پایان بیان داشت: انشالله تا روزی که نیاز به خدمت رسانی باشد در کنار این مردم خواهیم بود و هر چه از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها