خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان امروز هستند.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۴۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

شهدا بهترین الگو برای جوانان امروز/شهید «نادر عبادی‌نیا» شهید سال 98 شهرستان همدانصادق نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: شهید «نادر عبادی‌نیا» به عنوان شهید سال 98 شهرستان همدان معرفی شد.

وی افزود: شهید «عبادی‌نیا» متولد 15 مهر سال 1344، در چهارم دی ماه سال 1365طی عملیات کربلای 4 در منطقه اروند رود به شهادت رسید.

وی گفت: هدف از معرفی این شهید والامقام به عنوان شهید سال در راستای معرفی بهتر، تبیین سیره و صورت شهیدان عزیز است که همه امام‌زادگان عشق هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: شهدا بهترین الگو برای جوانان امروز هستند.

وی ادامه داد:  زندگینامه، وصیتنامه و دست نوشته‌ها و بررسی چگونگی عملکرد شهدا در زمان‌ها و مکان‌های مختلف یک الگوی بسیار مناسب و موفق برای نسل امروز است که جوانان خودشان را نزدیک‌تر به شهدا ببینند و در مسیر و حرکت شهدا قرار بگیرند.

 

قسمتی از وصیتنامه شهید «نادرعبادی نیا»:

«سعی کنید خودرا با قرآن اهل بیت بیشتر آشنا کنید واز این دو نعمت  گرانبها استفاده کامل بنمایید. عزیزانم در حمایت از روحانیت این نهاد گرانمایه و این سربازان بحق امام زمان (عج) دریغ نکنید ولحظه‌ای خود را جدا از آنها  ندانید فرزندانتان را برای شرکت در این نظام مقدس تشویق نمایید که اسلام عزیز به آنها بیشتر از قبل احتیاج دارد.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات