استاندار اردبیل گفت: پروژه بزرگ کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران مشگین شهر در سفر ریاست محترم جمهوری به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۴۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

کارخانه کامیون سازی مشگین شهر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:‌ براساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت پروژه بزرگ کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل بهره‌برداری می‌رسد.

وی بهره‌برداری از این کارخانه را گامی مهم در راستای رونق و توسعه اشتغال و تولید در استان دانست و بیان کرد: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه کامیون را داشته که آغاز فعالیت آن زمینه‌ساز ورود سالانه این تعداد کامیون به ناوگان حمل و نقل کشور می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: برنامه‌ریزی شده تا این کارخانه تا پایان تیرماه امسال افتتاح و فعالیت خود را آغاز کند که امیدواریم شاهد بهره‌برداری از این واحد بزرگ تولیدی تا موعد مقرر باشیم.

بهنام‌جو از هماهنگی برای فروش محصولات این کارخانه خبر داد و تصریح کرد: توافق و هماهنگی لازم در راستای فروش کامیون‌های تولیدی این کارخانه با تضمین دولت انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات صنایع بزرگ در اردبیل گفت:‌ با پیگیری‌های انجام شده یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهلات برای کارخانجات آرتاویل تایر اردبیل، نئوپان خلخال و آرتاانرژی مصوب شده تا شاهد رونق تولید در این واحدها باشیم.

ارسال نظرات