خبرهای داغ:
بغدادی گفت: 8 کامیون از کمک های جمع شده به واسطه آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و اداره انجمن اولیا و مربیان به مناطق سیل زده در استان گلستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۴۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

سرگرد هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اذعان کرد: پس از وقوع سیل و بسیج همه دستگاه ها برای رفع مشکلات پیش آمده به واسطه این حادثه آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان استان قزوین با توجه به اعلام از سوی دستگاه های مربوطه در یک طرح مشترک اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای کمک به هموطنان در مناطق سیل زده نمودند.
وی ادامه داد: برای فعالیت بهتر ستادی با همکاری اداره آموزش و پرورش، اداره انجمن اولیا و مربیان و بسیج فرهنگیان تشکیل شد که کمک ها را از قشر فرهنگی و دانش آموزان دریافت و برای ارسال به مناطق سیل زده آماده نمود.

8 کامیون از کمک های جمع آوری شده به استان گلستان ارسال گردید
بغدادی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین معین استان گلستان می باشد کمک های نقدی و غیر نقدی که از طریف مجموعه آموزش و پرورش جمع آوری شده است به استان گستان ارسال گردید.
این مسوول تبیین کرد: 8 کامیون از کمک های غیر نقدی جمع آوری شده تحویل آموزش و پرورش استان گلستان شد.
مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین با یادآوری این نکته که کمک های نقدی به حساب های اعلام شده توسط سپاه، هلال احمر و کمیته امداد واریز شده است گفت: هنوز آمار دقیقی از کمک های نقدی وجود ندارد و رقم آن متعاقبا اعلام خواهد گردید.

8 کامیون از کمک های جمع آوری شده به استان گلستان ارسال گردید
بغدادی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری همکاری و کمک های چشک گیر مردم قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم مشکلات پیش آمده به واسطه سیل برای هموطنانمان هر چه سریع تر رفع گردد.

 

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها