امام جمعه بندرانزلی در جمع نیروهای لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:
امام جمعه بندرانزلی رواج فساد و سقوط اخلاقی جامعه را از عوامل انحطاط بشر دانست و گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی عوامل خارجی و داخلی در تلاش هستند تا شرایطی را ایجاد کنند که نظام اسلامی از درون متلاشی شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۶۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

رواج فساد و سقوط اخلاقی جامعه از عوامل انحطاط بشر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در جمع نیروهای لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اظهار داشت: امروز تمام اقدامات ما باید در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

امام جمعه بندرانزلی برپایی حکومت امام زمان(عج) را نقطه تکامل نظام آفرینش دانست و تصریح کرد: حکومت حضرت ولیعصر(عج) دارای یک ایدئولوژی غنی اسلامی است و به همین دلیل آن را نقطه تکامل نظام آفرینش می‌دانند.

وی هدف از برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: اگر یک جامعه با ایدئولوژی ناقص بنا شود، نمی‌تواند به رشد و تکامل برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه انحراف از موازین حق و اصول الهی یکی از عوامل انحطاط جوامع است گفت: براساس آیات قرآن کریم، رواج ظلم و ستم در جامعه سبب می‌شود تا یک جامعه به سوی انحطاط حرکت کند‌.

امام جمعه بندرانزلی با اعلام اینکه تکذیب انبیاء و اولیاء الهی یکی دیگر از عوامل انحطاط جوامع است خاطرنشان کرد: امروزه یکی از دلایل طولانی شدن غیبت امام عصر(عج)، عدم آمادگی جامعه برای پذیرش حکومت ایشان است.

وی رواج فساد و سقوط اخلاقی جامعه را یکی دیگر از عوامل انحطاط بشر دانست و اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی عوامل خارجی و داخلی در تلاش هستند تا شرایطی را ایجاد کنند که نظام اسلامی از درون متلاشی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به تلاش‌های دشمنان در راستای ترویج بی‌اخلاقی و فساد در جامعه ایران افزود: امروز شاهد هستیم که عمل واجب امر به معروف به فراموشی سپرده شده است و افرادی هم که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، توسط دشمنان به عنوان افراد دخالت کننده در امور شخصی افراد معرفی می‌شوند.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه مسئله امر به معروف و نهی از منکر دارای دامنه‌ای وسیع است تصریح کرد: امروز مردم باید در حوزه‌های سیاسی نیز امر به معروف و نهی از منکر کنند و در نهایتا به دنبال خودسازی و دگرسازی باشند.

رواج فساد و سقوط اخلاقی جامعه از عوامل انحطاط بشر است

رواج فساد و سقوط اخلاقی جامعه از عوامل انحطاط بشر است

رواج فساد و سقوط اخلاقی جامعه از عوامل انحطاط بشر است


انتهای پیام/

ارسال نظرات