خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

روح وحدت و همدلی در جامعه جاری شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت روح وحدت و همدلی در جامعه جاری شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام جعفرنژاد در نشستی که با شرکت تیپ 264 پیاده سلماس برگزار شد، اظهار کرد: همه ادیان و مکاتبی که در دنیا وجود دارند چه مکاتب و ادیانی که آسمانی هستند و چه آسمانی نیستند مانند بودا و آئین هندو، همه آنها یک اعتقاد مشترک دارند که خداوند متعال یک نفر را ذخیره کرده تا در آخرالزمان ظهور کند و یک حکومت واحدی را تشکیل دهد و تمام سختی ها و مشقت هایی که در دنیا وجود دارد خاتمه دهد.

وی با اشاره به اینکه در این عقیده همه ادیان و مکاتب بشری مشترک هستند، ادامه داد: از هم اکنون باید روح همدلی و هم افزایی در جامعه جریان پیدا کند تا زمینه برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

وی ادامه داد: بین همه اینها ما به عنوان مسلمان اعتقاد داریم، آن نفری که خداوند ذخیره کرده طبق آیات و روایاتی که ما داریم آن فرد از نسل و فرزند پیامبر(ص) است و همه مردم این امید را دارند که یک روزی همه این سختی ها و رنج بشر با ظهور منجی عالم بشریت خاتمه پیدا کند.

جعفرنژاد افزود: ما در نظام تفکر عرفانی و معنوی باید هرکاری که انجام می دهیم به نیت قرب الهی باشد، یعنی این کاری که انجام می دهیم مورد پسند خداوند متعال باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات