خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) خبر داد:
مسئول مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از آغاز ثبت‌نام دوره‌های حفظ قرآن بیت‌الاحزان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۹۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مسئول مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از آغاز ثبت‌نام دوره‌های حفظ قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: ثبت‌نام نوزدهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن و پنجمین دوره طرح ملی رحله این مؤسسه از روز گذشته، سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است كه تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز ادامه دارد.

وی با یادآوری اینكه این طرح‌ها ویژه جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۲ سال اجرا می‌شوند، افزود: طرح ملی رحله نیز برای حفظ ۴ جزء قرآن در ایام فراغت تابستان اجرا می‌شود.

شاهسونی طرح‌های حفظ قرآن بیت‌الاحزان را از اثرگذارترین طرح‌های حفظ در كشور دانست و گفت: این مسئله را طی ۲۳ سال فعالیت بیت‌الاحزان به خوبی مشاهده كرده‌ایم چنانچه این مؤسسه طی سال‌های مختلف به عنوان یكی از مؤسسات برتر در موضوع حفظ قرآن در كشور مطرح شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور از فعالیت ۱۸۰ شعبه در سراسر كشور خبر داد و گفت: سالانه ۲۵۰ حافظ كل قرآن در مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان تربیت می‌شوند به طوری كه تاكنون یك هزار و ۹۱۰ حافظ كل قرآن را تربیت كرده‌ایم.

وی به شرایط ثبت‌نام در این طرح‌ها اشاره كرد و گفت: متولدین سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹ می‌توانند با داشتن شرایطی چون سلامت کامل جسمی و روحی، تسلط کامل بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، عدم تأهل و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره نسبت به حضور در دوره‌های شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم اقدام کنند.

شاهسونی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نام و نشانی مدارس شبانه‌روزی حفظ یکساله و مراکز میزبان طرح ملی رحله مؤسسه بیت‌الاحزان به سایت مؤسسه به نشانی http://beytolahzan.ir مراجعه كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها