خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی وصال شهرستان صحنه از خدمات رسانی جهادگران این گروه به ۱۹ روستای سیل زده و صعب‌العبور لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۰۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مرتضی کریمی، اظهار داشت: پس از حادثه تلخ سیل در استان لرستان ما در گروه جهادی وصال با جمع آوری کمک‌های مردمی از سطح شهر صحنه و همکاری آستان قدس رضوی و لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به پخت غذای گرم برای هموطنان آسیب دیده در سیل استان لرستان اقدام کردیم.

 

توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان لرستانی

 

مسئول گروه جهادی وصال شهرستان صحنه افزود: براین اساس ما طی ۴ شبانه روز اول فعالیت، ۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده پخت و توزیع کردیم.

 

وی ادامه داد: علاوه بر پخت و توزیع غذای گرم، همچنین با تقسیم جیره خشک ۴۸ ساعته که آستان قدس رضوی به منظور تحویل به سیل زدگان در اختیار ما قراردادند، توانستیم اقلام را به ۱۹ روستای سیل زده که راه‌های صعب العبوری داشتند، برسانیم.

 

ارائه خدمات دارویی و درمانی به مناطق سیل زده لرستان

 

کریمی در ادامه از اعزام تیم پزشکی به شهر پلدختر خبر داد و گفت: از شنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری این تیم پزشکی در پلدختر مستقر شده و اقداماتی نظیر ویزیت و تحویل داروی رایگان ارائه خواهند کرد.

 

مسئول گروه جهادی وصال شهرستان صحنه همچنین گزارشی از اقدامات ۱۸ ماه فعالیت این گروه جهادی ۵۰ نفره ارائه کرد.

 

احداث ۱۱ پروژه عمرانی در نقاط محروم استان کرمانشاه

 

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۱ پروژه عمرانی احداث کردیم، افزود: در جهت سازندگی و محرومیت زدایی مناطق محروم، گروه جهادی وصال تا کنون اقدام به احداث ۷ خانه مسکونی برای نیازمندان و یک باب خانه عالم در مسجد امام حسین (ع) شهرستان صحنه کرده است.

 

مدیر گروه جهادی وصال شهرستان صحنه گفت: تعمیر و مرمت مسجد حضرت ولی عصر (عج) روستای عمارت شهرستان صحنه، ساخت یک باب خانه برای ۴ بچه فاقد والدین در همدان با حمایت مالی حرم حضرت معصومه (س) و مرمت مزار شهدای شهرستان صحنه از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

 

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: بخش اعظم کمک‌های توزیع شده در مناطق سیل زده پلدختر مربوط به کمک‌های مردمی مردم شهرستان صحنه بوده است. همچنین آستان قدس رضوی و لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه کمک‌های زیادی در این زمینه به ما کردند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات