سرهنگ شاکرمی ، بیان کرد: رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و ما باید تلاش کنیم که در سطح استان کارخانجات و واحدهای تولیدی با شتاب بیشتر در راستای تولید گام موثر بردارند.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۰۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار ما بمناسبت هفته کار و کارگر ، گفت: با توجه به اینکه سال 98 به عنوان سال رونق  تولید نام گذاری شده است ، همه باید در جهت تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام دهیم چرا که رونق تولید موجب تحول در بخش های مختلف و افزایش اشتغال و حل مشکلات معیشتی می شود و امسال باید سال فرصت ها و گشایش برای ملت ایران باشد .

سرهنگ شاکرمی بیان داشت: تحریم ها و تهدیدات دشمنان راهی به جایی نخواهند برد  و ما به دنبال این تحریم ها نباید از کشورهای غربی انتظار کمک داشته باشیم بلکه با تکیه بر توانایی ها و فرصت ها ی داخلی و وحدت و همدلی ، می توان یک حرکت جهادی را در راستای رونق تولید و عدالت اجتماعی داشته باشیم .

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال باید شرکت ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی که درحال رکود و نیمه فعال هستند با یک کار جهادی به آنها رونق داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، خاطرنشان کرد: رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و ما  باید تلاش کنیم که در سطح استان کارخانجات و  واحدهای تولیدی با شتاب بیشتر در راستای تولید گام موثر بردارند.

ارسال نظرات