مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کارگران با نقش آفرینی در جبهه اقتصادی خود به نوعی از حریم اقتصادی کشور و انقلاب پاسداری می کنند.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۳۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

سرهنگ پاسدار محسن ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج کارگری با اشاره به نامگذاری نهم اردیبهشت به نام روز کارگر گفت: سالروز تدفین و تشییع شهید برونسی که شهید شاخص قشر بسیج کارگری کشور است، مصادف با سالروز تأسیس بسیج کارگری شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مقطعِ زمانی کارگران با نقش موثر خود به نوعی از حریم اقتصادی کشور و انقلاب پاسداری می کنند، افزود: کارگران بسیجی امروز مهمترین نقش را برای مقابله با نقشه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان ایفا می کنند؛ امروز با وجود تحریم های چهل ساله به همت کارگران زحمتکش ایران اسلامی توانسته ایم در بسیاری از تولیدات به خودکفایی برسیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سازمان بسیج کارگری در شرایط کنونی اعتمادسازی نسبت به محصولات و تولیدات داخلی در جامعه است، بیان کرد: هرساله در کنار برنامه های مختلف همکاری خوبی با اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و وزارتخانه مربوطه انجام می شود و برنامه های مشترکی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته کارگری عنوان کرد: روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگری استان ،کوه پیمایی و پیاده روی خانوادگی، حضور در نماز با شکوه عبادی- سیاسی جمعه را بخشی از برنامه های هفته کارگر است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار نمایندگان تشکل های کارگری با استاندار و نمایندگان مجلس، ورزش صبحگاهی در کارخانه لجور اراک و بازدید مشترک بسیج کارگری و اداره تعاون و رفاه اجتماعی استان از کارخانه نورد لوله ساوه، برگزاری همایش و تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه بسیجی و همایش تخصصی بسیج کارگری در پالایشگاه اراک نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برا یاین هفته است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات