خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حفظ امنیت کشور اولویت نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۴۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶

 حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه یک نهاد مردمی و ارزشی است که سرفصل های مختلف برای فعالیت و خدمت برای آن تعریف شده است؛ برقراری امنیت و حفظ آن اولویت نخست سپاه به شمار می‌رود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه سربازان ولایت از هر لحاظ در آمادگی کامل به سر می‌برند، ادامه داد: پاسداران انقلابی و ولایتمدار کشورمان از ایمان قوی، بصیرت عمیق، بنیه علمی و توان رزمی بالایی برخوردار هستند و نسبت به هرگونه دسیسه ای نسبت به کیان ملی سریع آگاه می شوند.

این مسوول با اظهار اینکه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ نظام اسلامی در مقابل توطئه‌‌ها و دسیسه‌ها به معنای واقعی هوشیار بوده و در زمان مناسب اقدام مقتضی را انجام می‌دهند، اضافه کرد: به همین دلیل اقتداری غیرقابل وصف در کشورمان حاکم است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به توطئه‌های دشمن اعم از تحریم، جنگ، تلاش برای ایجاد تفرقه، اظهار کرد: مردم و سپاه همواره پشتیبان یکدیگر بوده و دست در دست هم داده و از نظام اسلامی در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف صیانت می‌کنند.

شهسواری بر لزوم بازخوانی دستاوردهای نظام و کارنامه پربار انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و بیان داشت: در همه زمینه‌ها رشد و پیشرفت رخ داده است، بنابراین باید برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف گام برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات