خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۵نفرسارق که با تهدید اسلحه شکاری اقدام به سرقت بعنف و اخاذی از یک جوان نموده بودند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۴۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
دستگیری ضربتی سارقان مسلح در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی از دستگیری ۵نفرسارق که با تهدید اسلحه شکاری اقدام به سرقت بعنف و اخاذی از یک جوان نموده بودند خبر داد و افزود: مالباخته که متاسفانه مدتی در یک کافه غیرمجاز تردد داشته، توسط چند جوان شناسایی و با توجه به وضیعت مالی مساعد وی،توسط این افراد تحت نظر قرار گرفته ودر ساعت ۱بامداد که وی قصد ترک کافه را داشته توسط چهارنفرموتور سوارمتوقف و دونفر از این افراد با یک قبضه سلاح شکاری و چاقو سوار برخوردو شاکی، نامبرده رابا توسل به زور وتهدید به حاشیه شهر منتقل می نمایند.
وی در ادامه گفت:پس از ضرب و شتم شاکی و شلیک دو تیر با سلاح شکاری برای ترساندن وی،سارقین اقدام به سرقت لپ تاپ،وجوه نقدوکارتهای بانکی نامبرده نموده و تهدید می نمایند که اگر در اسرع وقت۴میلیارد ریال پول به آنان نپردازد،انتقام سختی از وی خواهند‌گرفت.
این مقام آگاه از تماس شاکی با پلیس خبر داد و افزود:با اعلام‌خبربه قید فوریت یک تیم ویژه از ماموران زبده پلیس آگاهی شهرستان شاهرود به سراکیپی رئیس پلیس آن تشکیل وبا اقدامات فنی وپلیسی باتوجه به مجهول الهویه بودن سارقان، درنهایت با اقدامات پیچیده پلیسی،یکی از سارقان که درصدد اعمال فشار به شاکی برای دریافت پول بود،درمخفیگاهش شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر شد.
این مسئول انتظامی از شناسایی ۴ عضو دیگراین گروه خبر داد و افزود: نامبردگان نیز قبل از اطلاع از دستگیری همدستشان شناسایی و در عملیاتهای ضربتی در چند نقطه شهرستان همزمان دستگیر و در مخفیگاه یکی از آنان سلاح مورد استفاده که بصورت ماهرانه ای مخفی شده بود کشف وضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرودبا اشاره به اعتراف سارقان در این پرونده گفت: این ۵نفر که ۴ نفر از آنان سابقه دار می باشند در اعترافات خود اظهار داشتند: با توجه به تردد شاکی در یک کافه غیرمجازمتوجه وضعیت مساعد مالی نامبرده شدند و تصمیم به سرقت و اخاذی از او راگرفتند که با ورود پلیس به این ماجرا موفق به رسیدن به هدف شومشان نشدند.
کریمی درخاتمه یکبار دیگر کافه های غیرمجاز رامحل استارت تفکر مجرمانه دانست و افزود:شهروندان عزیز علی الخصوص جوانان هوشیار باشند و از تردد به مکانهای غیرمجازپرهیز نمایند چه بسا این حضور ناآگاهانه،خسارات غیر قابل جبران مادی و معنوی را برایشان بدنبال داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها