فرماندار چرام بر حمایت از سرمایه گذاران این شهرستان با اعمال مشوق‌های ویژه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۴۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
فرماندار چرام در جلسه شورای اداری این شهرستان، از تولید ماهانه ۱۵۰ تن سولفات آلومینیم در کارخانه تولید سولفات آلومینیوم این شهرستان خبر داد و گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران در این کارخانه به منظور حل مشکل بیکاری، اقدامات مثبتی اتخاذ می‌شود. حمایت از سرمایه گذاران چرام با اعمال مشوق‌های ویژه
هادی فتاحی اصل اضافه کرد: با توجه به وجود کارخانه تولید سولفات آلومنیوم و معادن مختلف در شهرستان چرام، فعال شدن این معادن و احداث صنایع جانبی بهترین پتانسیل برای ایجاد اشتغال در این شهرستان است که در این راستا از سرمایه گذاری در حوزه کارخانجات و معادن حمایت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه، هدف مسئولان شهرستان چرام، صدور مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاران در جهت اشتغال زایی در کمترین زمان ممکن است افزود: یکی از راه حل‌های ایجاد اشتغال و برطرف کردن و رفع مشکلات اقتصادی شهرستان چرام، فعال شدن کارخانجات، معادن مختلف و رونق بخش کشاورزی و دامپروری است.
فرماندار چرام در ادامه گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان لازم است با اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، آماده کردن اماکن اسکان اضطراری و رفع نقص علائم هشداری، در مناطق مختلف شهرستان چرام برای مقابله با حوادث آمادگی داشته باشند.
هادی فتاحی اصل افزود: لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در شهر و روستا‌ها، برطرف کردن موانع غیر طبیعی به ویژه در عرصه رودخانه ها، آماده سازی تجهیزات برای مواقع ضروری، ایجاد اماکن اسکان اضطراری، بازسازی حاشیه راه ها، رفع نقص علائم هشداری، آماده سازی نیرو‌های امدادی و کمک رسان از برنامه‌هایی است که برای مدیریت مطلوب بحران در شهرستان چرام ضروری است.
حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام، هم در این نشست با اشاره به نامگذاری شعار امسال با عنوان رونق تولید ملی، بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خرید کالا‌های ایرانی تاکید کرد وگفت: جمهوری اسلامی ایران توانایی تولید کالا‌های با کیفیت مطلوب و بسیار خوب را دارد که این مهم، نیازمند حمایت و پشتیبانی تولیدکنندگان کشورمان، توسط نهاد‌ها و مردم است.
ارسال نظرات