دیدار بخشدار قلعه نو با فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)
خبرگزاری بسیج: مهندس صادقی بخشدار قلعه نو به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۶۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو؛ در این دیدار که با حضور خانم حمیدی مدیر امور اجتماعی بخشداری و چندتن از مسئولین و پاسداران برگزار شد، صادقی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی پاسداران میهن گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در بخش قلعه نو آمادگی کامل مجموعه بخشداری و تمامی دهیاری ها و ادارات تابعه را جهت هرگونه همکاری و همراهی با سپاه پاسداران اعلام مینمایم و خواستار حضور فعالانه و حداکثری مجموعه سپاه در سطح بخش قلعه نو هستیم.

وی ادامه داد: سپاه و نیروهای با اخلاص آن از اولین روز تشکیل این نیرو تا به امروز بارها و بارها ثابت کرده اند که همیشه و در همه حال یار و یاور مردم و محرومان هستند و همین موضوع سبب ارادت و علاقه قلبی مردم شریف ایران به این نیروی انقلابی است.

در ادامه این دیدار سرهنگ آرزومندی که به تازگی از خوزستان و مناطق سیل زده بازگشته به بیان  تجربیات و تشریح وضعیت موجود در سطح مناطق درگیر سیل پرداخت. وی با بیان این که کار امداد رسانی و خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده به خوبی پیش می رود از بخشدار و مجموعه بخشداری قلعه نو در راستای نقش پررنگ و اثرگذارشان در تامین و ارسال تجهیزات و ابزارآلات عمرانی و ساختمانی مورد نیاز به مناطق سیل زده استان خوزستان قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در اولین روزهای وقوع سیل، با دستور مهندس صادقی  تعداد قابل توجهی ابزارآلات و تجهیزات عمرانی و ساختمانی برای استفاده نیروهای سپاه و بسیج به پلدختر ارسال شد.

 

ارسال نظرات