سه کتاب نمایشنامه از تولیدات حوزه هنری استان در سی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۶۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
رئیس حوزه هنری استان گفت: این آثار شاملحضور ۳ کتاب نمایشنامه حوزه هنری در نمایشگاه کتاب تهران نمایشنامه‌های (چند خواب از زندگی بارانی)، (پاییز نگفته بود) و (کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین) به نویسندگی رضا گشتاسب و از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.
اسلامی افزود: موضوع این نمایشنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس بوده و در سال ۹۷ توسط انتشارات نودا به چاپ رسیده‌اند و نگاهی متفاوت به جنگ از منظر آدم‌های کمتر دیده شده در این آثار برجسته است.
وی تصریح کرد: همچنین نمایشنامه دیگر از حوزه هنری استان با عنوان (مأموریت جدی آقای چرچیل) که به روایت شهر گمشده‌ای می‌پردازد نیز در سی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
سی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار (خواندن توانستن است) صبح روز سه شنبه ۳ اردیبهشت با حضور مسئولین بلندپایه کشوری افتتاح شد و تا ۱۴ اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران ادامه دارد.
بیش از ۳۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور دارند و کشور چین به عنوان بخش ویژه بین الملل در نمایشگاه کتاب تهران حضوری فعال خواهد داشت.
ارسال نظرات