خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اذعان کرد:
سرهنگ شیخ حسنی گفت:طی تلاش هایی که از سوی پایگاه های جمع آوری حوزه های مقاومت بسیج انجام شده ۳۳۰میلیون ریال وجه نقد، اقلام خوراکی،۲۰تخته فرش،۳۰۰تخته پتو و ۳۰۰۰بطری آب معدنی توسط سپاه ناحیه امام حسن(ع) برای سیل زدگان ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شده بود اظهار کرد: انقلاب در دهه پنجم این توانمندی را پیدا کرده است که می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی ادامه داد: بارش رحمت الهی خسارتهایی به جامعه زد اما نیاز به اصلاح مدیریت در مواجهه با بحرانها امر مهمی است.

شیخ حسنی اذعان کرد: با شروع گام دوم انقلاب بعد از ۲۲ بهمن سرعت اتفاقات هم بیشتر شده است و سرعت پیشرفت های علمی چند برابر بیشتر از قبل شده است.

 

وی افزود: رییس جمهور آمریکا سپاه پاسداران را در لیست ترور و تحریم قرار می دهد تا به نخست وزیر دلخواهش کمک کند اما نمی دانست ۸۰میلیون نفر سپاهی شدند و تولید کنندگان ترورزست سپاه را تروریست می نامند و سپاه هم پیشرونده و پیشبرنده است.

شیخ حسنی اظهار داشت: همه هفته ها در سپاه پاسداران هفته عقیدتی می باشد و به مناسبت درگذشت شهید مطهری پر رنگ تر برگزار می شودازشان در حوزه های مختلف علمی اقتصادی سیاسی مطابق با موازین اسلامی صاحب نظریه بودند.

این مسوول گفت: در زلزله کرمانشاه مردم هوشیار شدند و از مجاری قانونی کمک هایشان را به زلزله می رساندند و کمک به مناطق سیل زده نیز این گونه بود.

وی تبیین کرد: طی تلاش هایی که از سوی پایگاه های جمع آوری حوزه های مقاومت بسیج انجام شده ۳۳۰میلیون ریال وجه نقد، اقلام خوراکی،۲۰تخته فرش،۳۰۰تخته پتو و ۳۰۰۰بطری آب معدنی توسط سپاه ناحیه امام حسن(ع) برای سیل زدگان ارسال شده است.

وی در پایان افزود: برای تبلیغ رونق تولیداز همه ظرفیت های داخلی استان استفاده خواهیم کرد تا از ‌کالای ایرانی استفاده کنیم و انشا الله همه مردم و دولت مردان نیز استفاده از کالای تولید داخل را به عنوان یک امر واجب به کار گیریم و با اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی زمینه رشد و بالندگی اقتصاد را فراهم کنیم.

۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها