مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان بیش از 500 شهید کادر سپاه تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۰۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی کاظمی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: استان زنجان سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 533 شهید از کادر سپاه هستند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران را نماد ارزشمندی از ایستادگی در برابر زورگویی های شرق و غرب عنوان کرد و ادامه داد: سپاهیان عزیز با پيروي از سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) عزّت و افتخار را پيشه راه خود ساخته و از ایران اسلامی دفاع می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به نقش سپاه پاسداران در حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: سپاه با اقداماتی از قبیل مبارزات دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع)، خدمت رسانی در مناطق محروم همواره پاسدار اقتدار و عزت کشور و آرمان‌های شهدا بوده است.

وی به مشارکت دو نهاد بنیاد شهید و سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اشاره داشت و افزود: این دو نهاد در اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه برگزاری یادواره های شهدا در طول سال همکاری داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همکاری می کنند.

 

ارسال نظرات