مسؤول معاونت آموزش‌های عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان:

تجلیل و تکریم از فعالان عرصه اعتقادی، مربیان فرهنگی، هادیان سیاسی، اساتید و نخبگان، فرهنگیان و مجموعه کارکنان سپاه ازجمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در گیلان است

مسؤول معاونت آموزش‌های عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هرساله از تاریخ ۷ تا ۱۲ اردیبهشت در سپاه و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت در بسیج برنامه‌هایی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار می‌شود گفت: تجلیل و تکریم از فعالان عرصه اعتقادی، مربیان فرهنگی، هادیان سیاسی، اساتید و نخبگان، فرهنگیان و مجموعه کارکنان سپاه ازجمله برنامه‌های این هفته است.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۲۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ربانی نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با بیان اینکه پایه‌گذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اعتقادات، معنویت و اخلاق بوده است اظهار کرد: سپاه پاسدار انقلاب است و از انقلاب و اسلام ناب پاسداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سپاه اعتقادات حرف اول را می‌زند افزود: ایمان به پیامبر در لوایح حاکمیتی، توحیدی و نبوت از اساس شکل‌گیری حاکمیت الهی بر زمین است.

مسؤول معاونت آموزش‌های عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محوریت برنامه‌ها در سپاه اعتقادی است گفت: سپاه با داشتن اخلاق دینی از اندیشه‌های توحیدی دفاع می‌کند و از بدو تشکیل سپاه، فعالیت‌های اعتقادی در سرلوحه کار قرارگرفته است.

ربانی نژاد با اشاره به اینکه مجاهدت‌های فروانی انجام شد تا این انقلاب به نتیجه برسد افزود: حتی قبل از انقلاب نیز در مبارزه با اندیشه‌های غیردینی زحمات فروانی کشیده شد و بعد از انقلاب هم امام خمینی (ره) مجاهدت‌های فروانی کردند و در مبارزه با کمونیست‌ها فعال بودند.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری معمار فکری انقلاب هستند بیان کرد: به پاسداشت مجاهدت‌های شهید مطهری، هم‌زمان با سالگرد شهادت ایشان، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

مسؤول معاونت آموزش‌های عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هرساله از تاریخ ۷ تا ۱۲ اردیبهشت در سپاه و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت در بسیج در راستای اعتقاد، معنویت و اخلاق برنامه‌هایی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار می‌شود گفت: تجلیل و تکریم از فعالان عرصه اعتقادی، مربیان فرهنگی، هادیان سیاسی، اساتید و نخبگان، فرهنگیان و مجموعه کارکنان سپاه ازجمله برنامه‌های این هفته است که در قالب همایش در ۱۱ ستاد سپاه استان برگزار می‌شود.

ربانی نژاد با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سطح استان، دیدار با ائمه جمعه در سطح شهرستان، حضور پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه، تشکیل حلقات صالحین در پایگاه‌های مقاومت ازجمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

وی با تأکید بر اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب در نشست‌های روشنگری در مساجد تبیین شود بیان کرد: روشنگری درزمینهٔ گام دوم انقلاب می‌تواند در قالب برنامه‌های اردویی، زیارتی، ورزشی و یا محافل انس با قرآن انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار