خبرهای داغ:
حبیبی گفت : قیمت ها را باید متعادل کرد که هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده مشکلی در این زمینه ایجاد نشود
کد خبر: ۹۱۳۰۹۳۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، محمود محمودی مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: تعاون روستایی باید بعنوان مکمل و تعادل کننده بازار و عرضه محصولات کشاورزی باشد.

وی گفت : باید از ظرفیت های تعاون روستایی، بهتر و بیشتر در راستای تنظیم بازار استفاده کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد : تعاون روستایی می تواند بعنوان همراه و همکار در تنظیم بازار حضور داشته و همچنین نقش تعادل کننده در عرضه محصولات کشاورزی داشته باشد.

حبیبی در ادامه گفت : برای سالجاری بایستی راهکارهای مناسبی جهت عرضه اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان داشته و همچنین همکاری و وحدت رویه مناسبی نسبت به تنظیم بازار محصولات کشاورزی وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: قیمت ها را باید متعادل کرد که هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در ذخیره سازی میوه شب عید بایستی راهکارهای مناسبی در نظر گرفته شود تا در توزیع دچار مشکل نشویم .

حبیبی بر لزوم اهمیت استفاده از ظرفیت های تعاونی های تولید و مصرف و اتحادیه های سراسری برای طرح تنظیم بازار تاکید کرد و از کلیه اعضای ستاد کمیته راهبردی ستاد تنظیم بازار میوه شب عید تقدیر و تشکر کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها