کارگاه آموزشی و جلسه توجیهی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان اردبیل، شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۵۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

کارگاه آموزشی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان اردبیل گفت: این مسابقات به صورت گروهی برگزار خواهد شد که هر گروه متشکل از چهار نفر دانشجو در تمامی مقاطع تحصیلی و سرپرست تیم است.

ابراهیم عزیززاده با بیان اینکه سرپرست گروه باید عضو هیئت علمی دانشگاه و یا مؤسسات آموزش عالی باشد، تصریح کرد: زمان هر مسابقه در مجموع ۳۲ دقیقه است که به صورت یک فرصت شش دقیقه‌ای برای طرح مسئله، دو فرصت سه دقیقه‌ای برای دفاع و یک فرصت ۴ دقیقه‌ای برای نتیجه گیری برای هر گروه تفکیک شده است.

وی ادامه داد: با اینکه هر چهار عضو گروه در کار تحقیق اهتمام دارند اما از گروه‌های مخالف و موافق تنها دو نفر به عنوان مناظره کننده در مسابقه شرکت می‌کنند.

دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان اردبیل هدف از برگزاری این مسابقات را تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند، رشد و شکوفایی فرهنگ گفت و گو، زمینه سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در بین دانشجویان و ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقا دانش و آگاهی عنوان کرد.

عزیززاده بیان کرد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، افزود: بر اساس تقویم اجرایی، مرحله استانی دهم و یازدهم اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه فرهنگیان (پردیس علامه طباطبایی) اردبیل برگزارمی‌شود.

ارسال نظرات