سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: یکی از راهکار‌های اصلی توسعه کشور، حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۵۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جهت توسعه کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه بررسی طرح سرمایه‌گذاری طلایه‌داران سرعین و طرح احداث آبدرمانی و هتل ۵ ستاره، شامگاه روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، معاون سرمایه‌گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی و مسؤولان استانی در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این جلسه یکی از راهکارهای اصلی توسعه کشور را حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: نیاز است در این زمینه مسولان اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه اردبیل راه‌اندازی مجموعه طلایه‌داران را یک اقدام مهم دانست و اظهار کرد: انتظار ما از مسؤولان فرهنگی کشور این است که موانع پروژه را از سر راه بردارند و زمان‌بندی پروژه را مشخص کنند.

وی اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری استان را مناسب دانست و گفت: ارائه طرح ویژه هتل در سرعین انجام شد که طرح خوبی است و می‌تواند تحول اساسی در توسعه و پیشرفت گردشگری استان به دنبال داشته باشد.

عاملی بیان داشت: در حالی که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با تحریم در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

حسین اربابی، معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: سیاست میراث فرهنگی حمایت‌ همه جانبه از سرمایه‌گذران است و تمام تلاش خود را در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری در استان‌ها انجام می‌دهیم.

وی افزود: دو نکته مهم در سرمایه‌گذاری برای سازمان میراث فرهنگی؛ اهلیت سرمایه‌گذار و حمایت ویژه سازمان است.

ارسال نظرات