بوشهر -فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیر ، طی پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبز پوشان حریم ولایت تبریک گفت .
کد خبر: ۹۱۳۰۹۶۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، عیسی داوریان در مصاحبه با  خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیرعنوان کرد, سپاه نهادی نظامی و مکتبی در جهت پیشبرد اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی است که در نخستین روزهای پس از انقلاب اسلامی در ایران  به فرمان حضرت امام خمینی (ره)  تشکیل شد.

 در دوم اردیبهشت 1358 امام خمینی (ره)  طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد را اعلام کرد و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت.

 همچنین نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است كه سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد كه حفاظت و نگهبانی از نظام و حكومتی است كه براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است و داعیه تحقق نسبی آن را در جهان امروزی دارد و دامنه این آرمان تا زمان حكومت عدل جهانی امام مهدی (عج) نیز گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمانهای مكتبی، انسانی و جهانشمول كه باید همیشه حركت خود را بدان سوی جهت دهد.

ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در دهه چهارم این نهاد انقلابی که همه ی شرافت و کرامت خویش را مدیون شهامت ها و سلحشوری های شهیدانمان می دانیم هیچ گاه تردیدی نداشته ایم که ظهور و بروز توانمندی های اقتدار آفرین و قدرت بازدارندگی سپاه در خنثی سازی تهدیدات در پرتو معنویت؛ بصیرت و ولایتمداری  با همراهی عموم مردم انقلابی در قالب شجره طیبه بسیج حاصل آمده و ارتباط عمیق ودقیق باعزم و اراده فرماندهان و پاسداران و آحاد بسیجیان برای حفظ شرایط معنوی و گسترش ارزش های اسلامی ، اقتدار نظامی و خدمت رسانی به محرومین در جای جای سپاه پاسداران وجود داشته است.

سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به سبزپوشان و پاسداران حريم ولايت و بسيجيان سرافراز تبريك و تهنيت عرض می نماییم و  بار ديگر با خون سرخ شهدا پيمان مي‌بندیم  كه در دفاع از حريم ولايت و ارزش‌ها همچنين در صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران لحظه‌اي كوتاهي نكرده و  همیشه در  ركاب نايب امام زمان(عج)، فرمانده كل قوا، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي باشیم. انتهای خبر./.

 

سرهنگ دوم پاسدار عیسی داوریان

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) شهرستان دیر

ارسال نظرات