جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

عدم مهار سیل موجب آب گرفتگی سایر روستاها می شد/ بسته های کمکی به 9 روستای سیل زده سیستان ارسال می شود

جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت: با ورود سیل به منطقه سیستان، تعداد 9 روستا از شهرستان هیرمند در این حادثه درگیر شدند که از لحضات اولیه این تفاق، فرماندهان سپاه با تمام امکانات مهندسی و غیر مهندسی پای کار آمدند.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۷۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: از اولین روز که سیل در استان گلستان به وقوع پیوست، سپاه سلمان استان وارد عمل شد و در مرحله اول حدود 213 میلیون تومان اجناس شامل آب معدنی، پتو، روغن، برنج و وسایل بهداشتی آماده و برای سیل زدگان ارسال شد.

وی افزود: دو روز گذشته مرحله دوم محموله جمع آوری شده به گلستان ارسال و بعد از آن بازهم جهت کمک رسانی به مردم خوزستان و لرستان با همت مردم و همکاری سپاه سلمان دو میلیارد و 700 هزار تومان امکانات و وسایل مورد نیاز مردم جمع اوری و ارسال شد.

سردار ناظری بیان کرد: با ورود سیل به منطقه سیستان، تعداد 9 روستا از شهرستان هیرمند در این حادثه درگیر شدند که از لحضات اولیه این تفاق، فرماندهان سپاه با تمام امکانات مهندسی و غیر مهندسی پای کار آمدند و تا روز گذشته بایک کار جهادی و شبانه روزی توانستند معابر نفوذیاب را مهار کنند.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اقدام یک کار سنگین و مهمی بود که در صورت مهار نشدن آن احتمال ابگرفتگی بیشتر روستاها را به همراه داشت.

این مسئول ادامه داد: در این راستا نیروهای سپاه و بسیج در منطقه سیستان با همکاری تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام و قرارگاه شهید هراتی و همچنین فرماندهان نواحی دست در دست دیگر مسئولان و نیروهای امدادی کارهای خدماتی زیادی را انجام دادند.
 
سردار ناظری در پایان خاطرنشان کرد: قرار است امروز نیز کاروان خدمت رسانی و امدادرسانی به سیل زدگان شامل سبد کالا و 3 هزار پرس غذا گرم بین 9 روستا درگیر در سیل توزیع شود.
ارسال نظرات