در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،بسیجیان پایگاه شهیدان جهازی ، حوزه 221شهید کیانپور با خانواده شهید مدافع حرم «محسن کمالی دهقان» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۸۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،بسیجیان پایگاه شهیدان جهازی ، حوزه 221 شهید کیانپور با خانواده شهید مدافع حرم «کمالی دهقان» دیدار کردند.

فرمانده پایگاه شهیدان جهازی در این دیدار با اشاره به این که نسل امروز در کنار نسل گذشته برای دفاع از اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارند، اظهار کرد: اخلاص و استقامت در راه حق دو ویژگی بارز این شهید والامقام بود.

وی بیان کرد: شهید «محسن کمالی دهقان» با اخلاص تمام در صحنه دفاع از حریم اهل بیت (ع) حاضر شد و جان خود را در این راه فدا کرد تا به جهانیان نشان دهد، راه پیشکسوتان جهاد و شهادت لحظه‌ای متوقف نمی‌شود، بلکه با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد.

وی تاکید کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متعلق به یک نسل خاص نیست و جوانان امروز با درس گرفتن از مقاومت پدران خود در برابر هرگونه تجاوز خواهند ایستاد.

شهید مدافع حرم «محسن کمالی دهقان» در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۶۳ در حصارک کرج چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها