خبرهای داغ:
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اگر به دنبال تحول در حوزه هستیم، باید از نقطه نظرات و تجربیات اساتید به خوبی بهره ببریم.گفت: اعضای شورای عالی از سر دلسوزی و دغدغه مندی، تمام نقطه نظرات اساتید را در دستور کار قرار می دهند.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۹۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شب گذشته در نشست شورای عالی حوزه های علمیه با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هر کدام از نخبگان حوزه در این حوزه مقدسه مسئولیتی بر دوش دارند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: باید در این گونه جلسات، نقطه نظرات خود را بیان کنند تا پس از برگزاری جلسات شورای عالی بتوانیم از این پیشنهادات، به طرح ها و برنامه های دقیق برسیم تا در راستای تحول آفرینی در حوزه گام برداشته باشیم.

وی افزود: اگر بخواهیم به فعالیت های حوزویان و رشد علمی و اخلاقی و تبلیغی طلاب، نمره بدهیم، قطعا اساتید، نقش اصلی را ایفا می کنند؛ اساتید ما برای رشد و اعتلای حوزه، آنچه دارند را در طبق اخلاص می گذارند ؛اگر به دنبال تحول در حوزه هستیم باید از نقطه نظرات و تجربیات اساتید به خوبی بهره ببریم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: به همین منظور، هدف این نشست، استماع نظرات اساتید سطوح عالی حوزه است و اعضای شورای عالی نیز از سر دلسوزی و دغدغه مندی در این جا حضور دارند و تمام نقطه نظرات را نیز در فعالیت های آینده در دستور کار قرار خواهند داد.

وی گفت: امروزه 1400 استاد سطح عالی در حوزه ما فعالیت دارند ولی در این جلسات قطعا نسبت به اولویت های موضوعی از اساتید دعوت به عمل می آید و در آینده خدمت سایر اساتید حوزه نیز خواهیم بود.

آیت الله حسینی بوشهری یادآورشد: بحث آموزش، پژوهش و تهذیب و موضوعات دیگر در جلسات آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت و اساتید و مدیران عالی حوزه نظرات خود را در این جلسات بیان خواهند کرد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر تبادل نظر جدی بین اساتید و اعضای شورای عالی انجام شود نتایج مهمی به بار خواهد داشت و نکات اساتید در این گونه جلسات به صورت خرد و جزء بررسی می شود.
آیت الله حسینی بوشهری گفت:‌آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه وقت کافی را در زمینه امور حوزه می گذارد و باید از زحمات ایشان تشکر کرد.

ارسال نظرات