فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز گفت: وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی نعمتی بزرگ بوده و ما در بحث ولایت فقیه هیچ دغدغه ای نداریم به جز اینکه باید تلاش کنیم به صورت عملی پیرو ولایت و حاضر در میدان باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۰۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار رستم‌ علی رفیعی در گفتگو با بسیج اظهار داشت :برای تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) باید در عمل هم راهی را ادامه دهیم که اگر امام زمان(عج) آمدند، از ما راضی باشند به گونه ای که تصور کنیم اعمال و رفتارمان زیر نظر حضرت بقیه الله (عج) است.

پیام اصلی دوران غیبت امام زمان(عج) پیروی از ولایت فقیه است

وی گفت : تکلیف مداری سربازان امام عصر(عج ) این است که نگذارند جسارتی به عصمت و حجاب ناموس شان بشود.

وی تصریح کرد : شهدای مدافع حرم رفتند و به تکلیفشان عمل کردند و نگذاشتند جسارتی به حرم آل الله بشود ، آنها با تکلیف مداری خود ثابت کردند که سرباز امام عصر (عج ) هستند. 

وی گفت: اینکه مردم برای دین کار کنند و زمینه ساز حرکتی مؤثر به منظور تعجیل در فرج باشند به معنی تعیین کردن زمان ظهور نیست و همه باید تلاش کنیم تکلیف و وظیفه خود را در دوران غیبت که همان قدم برداشتن درراه خداوند است به درستی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید درس شهیدان رافراموش نکنیم افزود : ما باید از شهدا درس بگیرم مثل شهیدچیتسازان که فرمود «اگر بخواهیم ازسیم خاردار دشمن عبور کنیم باید از سیم خاردار نفسمان عبور کنیم شهدا پیروان واقعی امام عصر(عج ) هستند و آنها به تکلیفشان عمل کردند .

سرهنگ پاسدار رفیعی گفت: در دوران غیبت امام عصر(عج) همه ما باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم و اگر امتی ولایت پذیر نباشد با چالش های زیادی در جامعه روبه‌رو می شود، اما در جمهوری اسلامی ایران همه مردم حرف آخر را با توجه به بیانات و نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می کنند.

وی در پایان وجود ولایت فقیه را در جامعه اسلامی نعمتی بزرگ دانست و بیان کرد: ما در بحث ولایت فقیه هیچ دغدغه ای نداریم به جز اینکه باید تلاش کنیم به صورت عملی پیرو ولایت و حاضر در میدان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها