جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی:
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فرد شيادي كه با جعل عنوان حدود 10 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود،‌ در عمليات ماموران پليس امنيت عمومي استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۲۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ يوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی وصول شکوائیه های متعدد شهروندان اراکی در رابطه با کلاهبرداری از آنان، بررسي موضوع به پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان مرکزی ارجاع شد.

وی ادامه داد: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده پليس، مشخص شد كه کلاهبردار فراري، طی چندین سال با جلب اعتماد افراد سرمایه دار و معرفی خود به عنوان یکی از کارمندان عالی رتبه نهادهاي حکومتی، از آنان کلاهبرداری کرده و سپس به مکان نامعلومی متواری شده و در اين مدت نيز چندين نوبت محل سكونت خود را تغيير داده است.

سرهنگ سپهوند تصريح كرد: در تكميل تحقيقات، سرانجام سرنخ هايي از فعاليت هاي اين فرد و محل اختفایش در شهرستان اراک به دست آمد که پس از اطمينان از صحت موضوع و هماهنگي لازم با دستگاه قضائي و كنترل نامحسوس محل اختفاي کلاهبردار مذکور از سوي ماموران پلیس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان، متهم در مخفیگاهش در اراک دستگیر و به يگان انتظامي منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی های تخصصی و فنی مأموران به 45 فقره کلاهبرداری، جعل و دیگر بزه های انتصابی از شهروندان به مبلغ حدود 10 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ سپهوند بيان داشت: از مخفيگاه متهم 550 ميليون ریال وجه نقد، 50 فقره چک برگشتي، تعدادی گوشي تلفن همراه و دیگر ادوات مجرمانه از مخفيگاه اين فرد، کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائي معرفي و با صدور قرار روانه زندان شد.

جانشين فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد : تاکنون این پرونده چندین شاکی داشته و شهروندانی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند با مراجعه به پلیس امنیت عمومی استان پیگیر موضوع از طریق قانونی باشند.

ارسال نظرات