خبرهای داغ:
سردار غیب پرور در جلسه قرارگاه خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان:
سردار غیب‌پرور دولت را متولی اصلی طرح همبستگی ملی دانست و افزود: مسئولیت اصلی این طرح با دولت است و نیّت بسیج کمک به دولت است.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۲۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار غیب پرور -رییس سازمان بسیج مستضعفین- در جلسه قرارگاه خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان گفت: مرحله اول پاکسازی منازل مردم روبه پایان است و طبق اطلاعات بدست آمده 13 هزار و 600 واحد مسکونی به بازسازی احتیاج دارد.

سردار غیب پرور در همین خصوص افزود: برای شروع بازسازی منازل  تدبیر آن است اسکان موقت از طریق فراهم کردن کانکس و امکانات مورد نیاز برای مردم عزیز سیل زده صورت گیرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت مردمی گفت: باید از تمام ظرفیت های استان های معین و مردم بومی استان استفاده شود و هر استانی با توجه به مسئولیت های که برعهده دارد نهایت تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات مردم به کار گیرد.

سردار غیب پرور در بخش دیگر از سخنان خود به چگونگی اجرای طرح همبستگی ملی اشاره کرد و گفت: خانه‌هایی که ما در طرح همبستگی در نظر گرفته‌ایم در متراژ 80 متر با سه ویژگی کوچک بودن، زیبا بودن و محکم بودن است اما اجرای این طرح  به این مفهوم نیست که دولت وظیفه‌های خود را انجام ندهد.

سردار غیب‌پرور در پایان دولت را متولی اصلی طرح همبستگی ملی دانست و افزود: مسئولیت اصلی این طرح با دولت است و نیت ما کمک به دولت است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها