خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی گفت: سپاه پاسداران بر اساس اندیشه ناب مطهر حرکت می کند و امروز خلا توجه به این تفکر ناب در جامعه احساس می شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۲۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده بود،  ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و عقیدتی گفت: شهید مطهری معمار بزرگ گفتمان انقلاب و تداوم آن بوده که امروز خلا اندیشه های وی را بیش از همه دوران احساس می کنیم.

وی تبیین کرد: مطهری با تفکر و اندیشه ناب مطهر توانستند با اندیشه و فرقه های منحرف و نوظهور مقابله کنند.

وی اظهار کرد: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای آن می باشد و برای این مسیر نیازمند بهره گیری از اندیشه شهید مطهری می باشد و برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه و سپاه وبسیج برای حرکت درست در راه انقلاب می تواند زمینه ساز بالندگی باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین اذعان کرد: شهید مطهری یکی از الگوهای جهاد و مجاهدت در تولید اندیشه و آثار ناب اسلام محمدی می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) افزود: سپاه و بسیج بر اساس معنویات شکل گرفته و همین مکتبی بودن سپاه توانسته در جهان از سایر نیروهای مسلح متمایز باشد و با تجهیز سلاح و عقیده خود یک پیام امنیت و صلح برای دوستان و سد محکمی در برابر استکبار و زیاده خواهان خواهد بود.

معبودی در خصوص برنامه های هفته عقیدتی در سپاه گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در همه استان، برگزاری حکمت مطهر و ارتباط با گام دوم انقلاب و روز شنبه حجت الاسلام سعیدی مسئول عقیدتی ستادکل نیروهای مسلح، حکمت مطهر در شهرستانها و همه پایگاه های مقاومت اجرایی خواهد شد.

در ادامه برنامه های هفته عقیدتی تجلیل از افسران عرصه فرهنگی، دیدار با خانواده های شهید مربیان فرهنگی در کل استان، برگزاری نمایشگاه های کتاب در کل سپاه های استانی، برگزاری مسابقه آثار شهید مطهری می باشد.

 

وی افزود:حکایت امروز ما همانند صفین و خیمه معاویه می باشد و امکان دارد عمروعاص ها در کمین باشند لذا بصیرت افزایی امر حائز اهمیتی است در شرایطی که استکبار نفس های آخر را می کشند، با بصیرت افزایی می توان از آثار سو جلوگیری کرد.

وی در پایان افزود: فرهنگ غرب و حقوق بشر منحط آن زمینه فساد درونی و فروپاشی خانواده ها را رقم زده و با ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی می توان جلوی بسیاری از آسیب ها را گرفت و بزرگترین خدمت به یک ملت خودسازی و خودآگاهی می باشد که با تفکر شهید مطهری می تواند موفقیت حاصل کند.
در این خصوص سپاه استان قزوین توانسته دوسال پیاپی رتبه نخست کشوری را کسب کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها