خبرهای داغ:
اساتید حوزه علمیه استان همدان با اشاره به راهکارهای مقابله با نفاق در عالم اسلام گفت: شناخت منافق و بصیرت در شناخت رهبری و امامت جامعه و جلوگیری از پیشرفت جریان نفوذ مهمترین راهکار دفع شر نفاق است.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۵۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

شناخت منافق و داشتن بصیرت مهمترین راهکار دفع شر نفاق استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام طالبی در نشست قرآنی نور مبین تیپ انصارالحسین(ع) همدان که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) این یگان برگزار شد، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم قدردان فرصت‌ها و بهره‌های بالای این ماه بزرگ باشیم و برای ضیافت الله رمضان آماده شویم.

وی با اشاره به اهمیت روز پاسدار و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: شما در اجرای ماموریت مهم آخرالزمان و آماده‌سازی شرایط ظهور حضرت در خط مقدم هستید.

استاد حوزه علمیه استان همدان به تشریح صفات منافقان در قرآن کریم پرداخت و بیان داشت: در قرآن کریم ازدشمنان درونی(نفس) و بیرونی(منافقان وکفار) نام برده شده و اوصاف هریک را به خوبی تصویر کرده است.

وی با برشماری صفات منافقان گفت: با بررسی آیات قرآن کریم درمی‌یابیم خطر و ضرر وجود منافقان در عالم اسلام و کشور از کفار بدتر است.

طالبی همچنین راهکارهای مقابله با نفاق در عالم اسلام را بیان کرد و افزود: شناخت منافق و بصیرت در شناخت رهبری و امامت جامعه و جلوگیری از پیشرفت جریان نفوذ مهمترین راهکار دفع شر نفاق است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات