رئیس مرکز تحقیقات نیروهای مسلح:
سردار حسن رستگارپناه با بیان اینکه در حادثه طبس اراده خدای متعال در حفظ انقلاب اسلامی بود، گفت: این اراده آنگونه محقق شده است که اسلام سربلند باشد و در حوادث مختلف این اراده بوده و است و هیچگاه اراده خدای متعال تغییر نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۶۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسن رستگارپناه صبح امروز در مراسم گرامیداشت واقعه صحرای طبس که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد، گفت: در تاریخ تنها انقلابی ه برای اولین بار یک رهبر، آن را انجام داد و اعلام کرد که ما این انقلاب را با سلاح انجام نمی‌دهیم، انقلاب جمهوری اسلامی ایران بود که از همان روز اول انقلاب، کسانی که صدای دل‌نشین اسلام را نتوانستند هضم کنند، دست به سلاح برده و به‌جای اینکه بیایند با منطق و استدلال پیام انقلاب را بشوند، به انقلابیون سلاح کشیدند.
وی با بیان اینکه در حادثه طبس اراده خدای متعال در حفظ انقلاب اسلامی بود گفت: این اراده آنگونه محقق شده است که اسلام سربلند باشد و در حوادث مختلف این اراده بوده و است و هیچگاه اراده خدای متعال تغییر نخواهد کرد.
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیرو‌های مسلح به توطئه‌های مختلف آمریکا در ۴۰ سال گذشته علیه نظام اشاره کرد و راز عزت و عظمت ایران و ملت را در گرو ولایتمداری و بصیرت ذکر کرد.
رستگارپناه با بیان اینکه این جریانات و گروه‌های سیاسی کرد قصد داشتند در پاوه دفاتری ایجاد کنند و به تقابل انقلاب اسلامی بپردازند، تصریح کرد: خوشبختانه نقشه آن‌ها نقش بر آب گردید و مردم مسلمان کرد پاوه اجازه عملی شدن نقشه آن‌ها را ندادند.
وی با اشاره به اینکه در ۲۳ مرداد سال ۵۸ پاوه اولین شهری است که بعد از پیروزی انقلاب موردتهاجم خمپاره‌ای دشمن قرار گرفت، عنوان کرد: در آن زمان شهید چمران در پاوه مستقر شد و برای اولین بار در تاریخ تشیع یک مرجع تقلید به‌عنوان فرمانده کل قوا فرمان رفتن به پاوه را داد تا این شهر از دست دشمن اسلام نجات داده شود که شهید چمران به آنجا رفته و شهر‌ها را آزاد می‌کند؛ به‌گونه‌ای که تا ۱۵ مهر همه شهر‌ها از وجود دشمن آزاد می‌شود.
رستگار پناه با اشاره به اینکه پس از شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، عملیات نفوذ کلید خورد اضافه کرد: برخی از نفوذی‌های داخلی وجود داشتند که با هواپیمای داخلی ایران مانور کردند و آن صحنه را رخ دادند که موجب شهادت محمد منتظر قائم یکی از سرداران رشید اسلام شد.
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: محمد منتظر قائم با عشق به انقلاب و امام خمینی (ره) در مبارزات رژیم پهلوی شرکت داشت و مدام در حال مبارزه بود و در حادثه طبس نیز به دلیل افراد نفوذی به شهادت رسید.
رستگار پناه تصریح کرد: ملت ایران به رغم توطئه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای راه عزت خود را به خوبی شناخت و همچنان در جبهه استکبار جهانی ایستاده است.
وی به پیروزی‌های جبهه مقاومت به خصوص در عراق و سوریه اشاره کرد و آن را نشان دهنده ایستادگی و رشد و نفوذ انقلاب دانست که روز به روز بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات