خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مختصات زندگی عزت‌نفس مدارانه و استقلال در دنیای بین‌الملل گفت: بیایید با سعی و تلاش به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسیده و با عزت‌نفس زندگی کرده و رگ احتیاج خود به غرب را برای همیشه قطع کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۷۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار علی حسین وحید رعیتی فر، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و مسئولین تشکل‌های کارگری کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در پی براندازی نظام اسلام بوده و ما باید این داغ بزرگ را بر دل آن‌ها باقی بگذاریم، ازآنجایی‌که رئیس و فرمانده اصلی دشمن شیطان است، دشمنی‌های آن‌ها هرگز تمام نخواهد شد.

وی بابیان برخی از جنبه‌های حیوان گونه اقدامات خصمانه آمریکا و دیگر ایادی استکبار افزود: ایران با دشمنی مواجه بوده که هیچ‌گونه رحمی در دل ندارند، حوادث تروریستی اخیر در برخی نقاط جهان و منطقه نشان از عمق پلیدی و بی‌رحمی دشمن در خاک و خون کشاندن انسان‌های بی‌گناه است.

مرجع تقلید شیعیان مشکلات کشور را باوجود وابستگی اقتصادی به خارج دامنه‌دار توصیف کرد و گفت: وقتی دشمن تمام قوای خود را برای زمین‌گیر کردن نظام روی کار آورده، لازم است تا با رویه امت واحده تمامی جوانب وابستگی و نیاز خود را از دشمن قطع کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: انتظاری که از جامعه کارگری می‌رود این بوده که در مسئله کار و تلاش تمام قوای خود را روی کار آورده و باهمتی مضاعف تمام روزنه‌های وابستگی و نیاز کشور به خارج از مرز‌ها و به‌ویژه کشور‌های طمع‌کار و سوءاستفاده کننده را از بین ببرند.

وی با ابراز تأسف از تغییر ارزش‌های انسانی در دنیای مدرن و دنیازده غرب اضافه کرد: ارزش‌های امروز دنیا همان اموری بوده که در قرآن از آن‌ها به‌عنوان بازیچه یادشده است، بیایید با سعی و تلاش به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسیده و با عزت‌نفس زندگی کرده و رگ احتیاج خود به غرب را برای همیشه قطع کنیم.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: در روایات اصلی بسیار نقل‌شده که رسول گرامی اسلام بر دست کارگر بوسه می‌زد، کارگران حجت خداوند بر مسئولان در فردای قیامت هستند، مدیران ملی و کارخانجات کشور، کارگران را که چرخه اصلی اقتصاد بر دوش آن‌هاست را ازخودراضی نگه‌دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها